Thursday, August 18, 2011

keadaan semasa..

assalamulaikum..
blog...owh...blog...hehe..
dear blog...saya rindu sangat deh sama kamu..hehe..
saya bukan lupe...tapi..saya tak mase nak menulis...mencurahkan idea yang ade dibenk fikiran ni...
ni pun nak tulis...main taip je...xtau la ape merepek jap ag..as korang tau...aku da lame xupdated...macam-macam yang happen tau..

sebagai contoh ...perkenalan saya ngan seseorang ni ..hehe...xpela...skang kami still berkawan lagi..but..macam-macam yang aku belaja sejak kenal die...credit to my friend ni jugak mr.s ..xnak mention name die..but die la punce sume ni .. thanks weyh...urm...aku xpandai bawak kereta tapi ..kawan-kawan aku ni da ajar aku bawa kereta ...aku hepy sangat..bende yang da lame aku nak wat tak dapat ..akhirnye..tercapai...baik kete auto...mahupun manual.. ^__^'
selain daripada itu..aku jugak da belaja wat kuih... credit to diorang yang da ajarkan..hahaha...pelik plak rasenye aku wat kuih...lame sangat da tinggal zaman macam uh..haha...so far 2 month past.. everthing okay ..even kadang-kadang...haha..paham la kan...

life aku? everything is fine...sampai la ade 1 hari ni...di bulan puase jugak ...if im not mistaken...puase ke 5 or 6 kot...gelap dunia aku ..apebila .baby aku masuk kedai...huhu...korang nak tau ..lappy aku rosak ..LCD pecah...kreeekkk...tension aku...da la mahal gler...biase kedai kne dalam 4 ratus lebih...mati aku bayar tahu x..! pastu seminggu aku xde ngn baby aku..kesiannye aku...merana jugak la..hehe..nak men game,tgk movie...wat assignment..fb,twitter...sume xdpat...apelagi blog kan? haha..

persiapan raye? urm...belum lagi..aku masih belum fikir pape...nanti la..minggu depan aku baik umah..then baru la sibuk nak pikirkan..haha...adoi...xpela..wat mase skng ..aku still setia di lendon tercinta aku ni...menimba ilmu pengetahuan..sambil menghabiskan puase aku disini...kat sini ..biase la..aku ngn kawan-kawan...diorg je la..abis tu sape lagi kan...seronok rasenye bile dapat bersahur dan berbuka bersame-same...rase macam 1 family ^___^'  ...macam biase la ..buke ngn sape lagi..roomate la kan...hidup kami sebagai keluarga...tak pun kadang-kadang...aku akan buka ngn classmate...seronok la ade kawan-kawan .. saya suke...ni plak bile time-time nak rase..biase la..macam-macam cter pasal raye tebukak...haha...

btw ..sahur tadi 19 .08 .2011 ..for the 1st time kami sahur bersame2 diluar dari bilik =) dekat depan tu je haa...hehe.. p bile makan ramai-ramai...lain rasenye sahur uh...nanti mesti rindu..insyaallah..lau xde aral ..next year bole grad dah!! wooohuuuuu! ..

tak sabar tunggu 22 hb ni...hehe...saya bakal mencecah umur 19 tahun..wah! macam tak sangke je...pejam celik..pejam celik ..da nak dekat 19 tahun aku hidup kat dalam bumi ni...cume kadang-kadang ...aku ni leka ..xbersyukur ...sepanjang hidup ni..macam-macam da rase...ade pahit, manis,maung..haha..telan je la..hidup hanya sekali jadi jangan la sia-siakan ...(padahal aku ni ) =.=' haha...korang! jangan lupe bagi adiah tau..bagitau awal2..sebab xtau bile nk update blog ag...haha..sediakan payung sebelum hujan ..ehehe..tak gitu

pastu korang nak tau tak..aku ni punye membuang mase...aku layan korea...yang memakan mase hampir berpuluh jam...la..citer biase je...memule tgk cter " my girlfriend is GUMIHO" hahaha..penah tgk x? klaka ..hehe..untuk cter ni.aku abis kan 16 jam mase jage aku menontonnye .. tamat cter tersebut..aku beralih kepada cter "BOYS OVER FLOWERS" ..wah! hensem sungguh mamat tesebut...haha...yang tu plak ..25 jam...haha..korang calculate la ..bpe lame...skng ni stop lu..nanti baru sambung...banyak lagi tak tengok uh...hahaha..tak payah la kan..aku ni assignment belambak tak sedar diri..tu ha..kerja PUBLIC RELATION (PR) , CIT (instructional design) ,nak study...ade quiz la..ape la..pastu naik raye ..da sibuk pasal presentation..hahhahaha..mati la..~~ PSYCHOLOGY... heee..WRITING (com ) ..sume ni ade exam...final exam..mati la..time2 nak ujung la..belambak assignment nak submit...haha..cakap poyo gler..kene tang aku..tido je kang...hahaha...pape pun korang wish me luck okay!! ..i'll do my best! ..hehe..


banyak da ni...tangan pun da penat...bulan puase ni...bawak-bawak la puase ..hehe..
pempuan cuti takpe ade sebab..hehe...
nanti any update aku cter okay!

*smileforyourentirelife*  ^__^'

assalamualaikum ..

No comments:

Post a Comment