Sunday, September 11, 2011

ape bende la ni =.='

assalamualaikum ..
seperti biase aku akan rajin meng "update" blog ,,jika aku dalam keadaan " mental disoder ".. HAHA
merepek ? tu mmg da jadi tabiat aku uh .. tak bole nak elak da ..ape pun ...blog ni akan menjadi tempat aku mencurahkan idea or story yang tak berape nak mencurah- curah sepanjang ak melalui jalan yang bernama
" KEHIDUPAN " =)

yesterday 11 sept 2011 ..i went out with my friends and my roommates ( yg ni perempuan ye mereka ni bukan lelaki ) ..HAHA..ala ..bukan g mane pun ..senior under kitorang punye fakulti ade la wat event ..( final event ) ..nanti bile aku part 6 pun ..mungkin aku pun akan wat event yang lebih kurang same..( kalau tak tukar syllabus ) huhuhu...hidup yang sungguh mencabar .. hahaha...no komen la ..nasib baik la campus kami ni menyediakan transport ..tak payah la susah- susah nak kene naik bas ke teksi ke atau name mudahnye kenderaan awam ..haha..ape laa panjang sangat aku merepek ni.. huhuhu... so ade yang pick up ...but yang tak syok sebab bus ni punye schedule bukan all the time ...last bus kul 12 am ..wah ~ nak tak nak ..semalam ..tu la bus yang kitorang naik ..berebut jugak la..p tak risau sume dapat tempat ..hehe  ^__^'

       
            ni antara pic yang sempat aku amik mase ngah lepak kat padang dataran pahlawan ,melaka =)

jalan-jalan time la katekan ..hee



esk (isnin) aku kene submit assignment ...final report la kate kan ..huhu..pastu siap ade presentation ..huhu...mampuih ..same jugak dengan hari selasa ..bende yang same jugak ..untuk subject lain plak ...botak la kejap aku pikir..haha .. tp sib baik la groupmates aku ni baik ..banyak sangat membantu ..credits to them ... ^___^'
arini ...plan nak kuar pun aku cancel kan ..takpe banyak masa lagi kan ..hehe...utama kan ape yang perlu ..huhu...disebabkan tak jadi keluar ...aku just dok kat bilik je..tp ape yang aku wat ialah ''tido'' ...sebab? aku rase aku stress kot .. tp aku pun tak tau sangat stress tu macam mane..hahaha...da la aku ni memang suke tido ..hobi la kate kan ...haha...p arini lain sket ..sebab aku telan panadol sebelum aku tido ..haha..adoiyai ..entah kenape tah aku pun tak tau ...pening ~
takde mood pun ye gak ...aku taip ni ..nak taip bagi touching-touching p ..nanti la ..ahaha..nak gelak je kot ...aku terpakse off fone jugak sebab ..lately ni mood aku memang macam f**ker ..( ayat ditapis) hahaha...so aku takut nanti aku ni tersakitkan hati orang plak ...baik aku diam ~ laalalala...plan sampai bile nak off fone uh ..tak cadang lagi sampai bile ...bile agak-agak nak on aku on la..haha...sebab aku memang tengah ade problem ...haha..p aku pun tak tau ape bende .. arr ...lantak la..

next week insyaallah aku sibuk ngan FINAL EXAM ..huh =.='  mati aku ...
ade " study week" but tak lame ...3 hari je...p maybe aku balik kejap time uh ...time bile plak aku nak study ...haha...adoiyai.. arr ...pedulikan...aku hari-hari dengar ade satu lagu ni ..hahaha...menggelibak giler ...p kene plak ngan mood aku ..jadi ape salahnye =)

ni lyric lagu uh and link music video uh ^___^'

http://www.youtube.com/watch?v=KagvExF-ijc&ob=av2e


You know that I'm a crazy bitch
I do what I want when I feel like it
All I wanna do is lose control
But you don't really give a shit
you don't let it go let it go with it
'cause you're fucking crazy rock'n'roll

[Bridge]
You said "Hey,
What's your name?"
it took one look
and now I'm not the same
Yeah you said "Hey."
and since that day
you stole my heart
and you're the one to blame

[Chorus]
Yeah
and that's why I smile
It's been a while
since every day and everything has
felt this right
and now you're turning all around
and suddenly you're all I need
The reason why I smile

Last night I blacked out I think
What did you, what did you put in my drink?
I remember making out and then, oh, oh
I woke up with a new tattoo
your name was on me and my name was on you
I will do it all over again

You know that I'm a crazy bitch
I do what I want when I feel like it
All I wanna do is lose control
You know that I'm a crazy bitch
I do what I want when I feel like it
All I wanna do is lose control



that all from me ..hehe
*solongsucker* 

tak dilupakan 
* smileforyourentirelife* (insyaallah) ! 
teehee!!

No comments:

Post a Comment