Friday, November 4, 2011

..alhamdulillah .. ^___^'

..assalamualaikum ...
sebagai permulaan ...alhamdulillah ..selepas sekian lame aku tak updated blog ..
akhirnye ade jugak mase aku rase nak update dan ade mase nak update.. :) senyum lebar ..
bukan ape ..aku nak update selalu pun kadang-kadang sibuk ..pastu tak tau nak cerita ape..hehe
harini ape yang aku nak citer bukan la topik hanya yang meletop-letop pun...
a simple topic je ..ehehe..(poyo lak ayat aku ni ) hehe..

so..wat mase skng aku ngah cuti semester ..tapi busy macam tengah study je..haha..
maklum la...aku masih membuat partime disebuah tempat .. demi mencari sedikit wang :)
mengapai impian ..hehe..ade rahsia disebaliknye..haha...ALHAMDULILLAH jugak ..mase aku keje ni pun ...aku masih gembira kerana ade kawan-kawan yang sedia ade untuk aku...gembira ..walaupun kadang-kadang penat tu sampai tido xsedar diri kan..haha...tp tu sume kan lumrah ..bersyukurlah :)
pengalaman sume ni..bukan sume orang dapat rase macam
ni dalam hidup diorang kan? kadang-kadang berdikari ni pun banyak kebaikan die..bukan ape..mase depan ..sapelah yang tau kan? :)

ALHAMDULILLAH jugak ..aku dapat selalu tersenyum ..walaupun kadang kala sikap marah yang datang uh memang tak bole nak elak ..p tak pe ..kite kan manusia biase ..wat kesilapan..hehe
dah jauh topik ni..hahaha..okay ..so ape yang aku nak share harini ...adalah tentang satu perkara ni ...
DOA UNTUK DIPERMUDAHKAN REZEKI :) ...insyaallah ...banyak kebaikan die..amalkan lah ..
saya sekadar berkongsi ape yang patut je..hehe..sebab kan ..saya ade terbace tentang doa ni ..ade banyak lagi doa-doa yang saya bole update kan ..p insyaallah ye :)

ni doa murah rezeki yang bole anda amalkan :)





renung-renungkan dan selamat beramal :)

banyak manfaat yang anda bole dapat ..hehe
sebenarnye banyak lagi doa-doa yang bole anda amalkan ..

if rajin anda bole la melawati page ni :)
http://lelakikuat.azhaan.com/?tag=doa-di-permudahkan-urusan

hahaha..nampak je macam lain mcm url die..p tgk la..belum cube belum tau ..
bak kate status yang aku dah penah post uh ..
don't judge dictionary by it's cover .. HAHA..
nice haa~

always remember ..
"menarilah dan terus tertawa walau dunia tak seindah syurga,
bersyukurlah pada yang kuasa
cinta kita di dunia ..
selamanya "
meaning try to being happy even tak happy ! hahaha
hidup aku yang penuh kepura-puraan :)

okaylah ..nanti lau ade info lagi ..aku bagitau okay !
see ya ! maaf la jarang update ...kene paham la...haha.
sharing is caring ...caring is loving (dan-dan je) haha...

*smileforyourentirelife*


^_________________^"





No comments:

Post a Comment