Sunday, November 27, 2011

saya kaki jiwang ! haha



assalamualaikum ..
huit korang ..hehe...harini aku nak updated blog aku
pasal bende jiwang sket...HAHA..bukan sket ..banyak sebenarnye...
maybe ni la..yang lately ni aku terase ..sebelum assignment belambak-belambak smpai..
kepale otak pun jadi semak kan ? haha..
aku pun baru naik semester baru ..memang pening la kan ..makin lame makin susah ...
post aku kali ni ...aku tulis je.. redah je ..
okay ..jiwang ? bile sebut jiwang je mesti romantikano , mesti cintan cintun ...betul la tu :)
but cinta ni ade banyak jenis..aku tak perlu cakap , rasenye korang un da tau kan?
(cewah ! aku ni mcm penulis novel ) HAHA..


sebagai pembuka bicara , aku ade la amek kan pic jiwangs-jiwangs ni :p
contohnye kan ...yang kat sebelah ni
...nampak tak permainan die ..hahaha
" LOVE ISN'T FINDING SOMEONE YOU CAN LIVE WITH  IT'S FINDING SOMEONE YOU CAN'T LIVE WITHOUT "
wah ~! sungguh tersentuh melihat bait-bait ayat tersebut ..HAHA
urm..actually kan..bende ni individu ...suke ati la korang yang wat pilihan untuk diri korang rite ...



urm ..macam ni la kehidupan ..kadang-kadang kite ade kat atas ..and kadang-kadang kite ade kat bawah..
nak cakap relation la kan ...relation mane yang tak BERGADUH ? citer sket ? even kucing pun bergaduh tau ..lau tak caye tanya kucing anda masing-masing ..hehe..yelah ,kalau kawan pun mesti ade gaduh ,tak banyak sket, cume gune kematangan nak atasi macamne..lau umo dah meningkat tapi tak boleh nak pikir,tak mature,susah ..sebab kite dalam hidup ni wat tak sumenye betul..hehehe...aku ni plak memang kaki gaduh kan ..HAHA..yelah ..kadang-kadang kite kene pandang bende uh dari sudut positive jugak ..tengok eh ! lau korang ade gaduh-gaduh tu ..korang mungkin akan lebih mengenali pasangan anda ..perangai die...lagi-lagi pada yang couple lame-lame... 2 tahun pun da cukup lama sangat dah ..tengok mcmne..mesti ade gaduh punye la aku berani bet  ...HAHA..p pAStu mesti korang dah faham sket-sket pangai diorang ..kan? hehe..rasia kebahagiaan ( cakap je lebih aku ni) haha..
bile hati dah sayang mule lah .. ^__^'
but , fyi bende ni pun bukan couple semate-mate even beshfriend ..diorang pun sanggup wat ape je untuk kawan diorang ..and last but not least family ..rite ?




aku ? ZULAIKHA BTE ZAKARIA ...kuota aku dah penuh ..cume untuk kawan-kawan aku ..masih belum penuh ..SAYA SAYANG KAWAN SAYA... mybe ade yang saya sayang special sket ..kenape macam tu ? itu rasia saya ..saya cume nak bagitau bile saya ikhlas cakap saya suke awak ...i mean it ..once aku cakap aku sayang ..yes! memang aku sayang ~ aku taknak tipu-tipu ni.. *peace no war *
but kepada yang terase ngan aku tu ..aku minta maaf sangat-sangat bukan niat aku sengaja wat macam tu ..saya ada sebab saya sendiri... hurmmmm



------->

HAHAHA...amekaw...setepek ..! bace lagi




dalam hidup..mesti kite ade kene tipu kan ? tapi tu lah ...sekali kite terkena sampai bile-bile kite ingat kan? maybe bende uh bole dimaafkan ...mungkin gak ..sukar untuk mendapatkan sebuah kemaafan ...macam quote yang aku jumpe ni .. " TRUST IS LIKE A PAPER" ..owh yeah ! i think it's true ..for me lah ..heee..tp cume aku ...kadang- kadang dalam hidup kite kene pikir ape yang hati and diri kite nak jugak ..kalau ego sangat nanti melepas plak..peluang cume datang sekali ..once it past ...so say goodbye ~ ^__^' 
and to be honest ..aku ade penah la kan minat kat someone ni ..but tu rasia aku ..hahaha..and aku rase aku dah bagitau die ..cume tu lah ..ending die bukan seperti yang aku harapkan ..i'm sorry ..cume jangan lupekan aku tau ! 

 

aku ade sket lagu la nak tuju kan :) 
tapi tu lah ...korang rajin ..nanti klik-klik la eh link ..
aku rase aku memang ade post lagu ni sebelum ni ...lau paham..paham la kan ..

               yang ni aku tak provide lyrics ..hehe..

  http://www.youtube.com/watch?v=ghZt2cILcCU&ob=av3e
                                     yang ni aku kasi lirik :)


                         MARRY M


forever can never be enough for me 
to feel like i've  had long enough with you 
forget the world now, we won't let them see
but there's one thing left to do
now that the weight has lifted 
love has surely shifted my way
marry me 
today and everyday
marry me 
if i ever get the nerve to say hello in this cafe
say you will
say you will
together can never be close enough for me 
to feel like i am close enough to you 
you wear white and i 'll wear out the words i love you
and you're beautiful
now that the wait is over
and love and has finally showed her my way 
marry me 
today and everyday 
marry me if i ever get nerve to say hello in this cafe
say you will
say you will
promise me you'll always 
be happy by my side
i promise to you 
when all the music video dies
and marry me 
today and everyday 
marry me 
if i ever get nerve to say hello in this cafe
say you will
say you will..




and korang jangan lupe ...sebab aku nak pesan ni :)

---------->


last but not least , aku nk bagitau , CAPITAL A.B.C.D.E.F ...saya sayang kamu  :)


THANKYOU...
*smileforyourentirelife*

No comments:

Post a Comment