Wednesday, January 18, 2012

beginner :)





assalamualaikum korang ..

pasni aku nak try update blog selalu lah ..hehe..
tengok orang sedap je update slalu ..nak gak try ..ye tak ? hehe
so ..kali ni aku nak story pasal "permulaan" ..hehehe
kenape ngn permulaan tu ? haa..korang mesti nak tau kan ?
jom ..aku story ..haha...

alaaaa...
sebenarnye, permulaan yang aku maksudkan tu ialah ...aku sendiri ..yang sedang mencube snap- snap gambar untuk mendapatkan hasil yang memuaskan ..aku baru lagi ..so aku snap-snap pun masih macam budak baru lagi ..hehe..aku sedang usaha untuk memperkukuhkan lagi skill ni ..( cewah ,bajet je) =..=' ish , pape lah ..aku suke snap gambar kucing aku ..little cats..haha..montel dan tupai :)


(ape pandang-pandang ?)



ni la die..cats yang selalu jadi mangse keadaan ..haha..urm , bgusnye perangai diorng ni ..redha je pe pun jadi kat diorang ..haha..okay la tu , senang amik kesempatan ..haha..
(saya ni pemalu ..hihi)

ni la antaranya ..hehe..okay ..pastu lagi ..hari tu ..kat umah (tapi dah lame 
dah tau) ade la wat BBQ kat umah ..haha..ade ayam , ketam , ikan , udang ..sedap..hehe..banyak makanan ..urm..kakak aku yang rajin nak wat ..mengeratkan silaturahim katenye ..hehe.. but ni among adik badik kitorang je..hehe..bukan tak nak ajak kawan-kawan ..HAHA..okay ..ni la ayam yang wat aku xsabar nak makan ..hehe 

nyammyyyy ! aha



hehehe..tu la die...lapa tak tengok ayam tu ? hehehe..okay lah tu kan ..hehe..dapat la tangok dari tak de..tengah hari ni sib baik aku da makan ..aku makan lauk ayam goreng , sayur , and telur dadar ..tidak dilupakan side lauk aku ..hahaha...sambal belacan ..HAHA..korang yang tak tahan pedas  jangan cube la nak makan okay ? mau nye tak menagis ..haha..and diingatkan pada mereka yang berkulit sensetif ...jagalah pemakanan anda..supaya kulit anda dapat dijage " berakit-rakit ke hulu , berenang-renang ketepian , bersakit-sakit dahulu , bersenang - senang kemudian :) <-------------- (ni la die pepatah harini)


acam ?okay x? urm.. aku skang ni ..tengah memikirkan cara macamne nak wat asignment aku yang satu ni photo essay ..urm ..kene wat mcm story board tu ..hurm..payah jugak ni ..sampai sekarang tak de idea nak wat cter ape...berat-berat ..bole jadi pisang lau macamni tau ..haha
pape pun .korang doakan yang terbaik tau utk aku ..aku risau je ni ..semester ni ..ade subject yang menakutkan aku ..huh..! risau beb ..kalau bole ..aku nak record clean ..xmo repeat..peat..peat ..macam selena gomez tu .SERAM ~ hehe..

aku ni ade gak berangan nak wat novel sendiri ..nanti sebelum aku wat novel aku tu , aku nak tulis kat blog , bagi korang bace dlu lah ..ehehe..baru la tau macamne..(poyo sgt tau ) tetibe plak nak jadi penulis kan ..haha..tp kan best jugak kan , jadi penulis , sasterawan ke..hehe..(ke laut dah aku berangan ni )
okay lah !~ ni saje lah ..yang aku dapat cter kan di edisi ni ..nanti lau ade mase aku update lagi tau :)


facts !!
  
tido mampu menghilangkan masalah sementara anda ..haha
p/s : bile bangun kejap tu lau ingat balik ade lah masalah tu balik ..hihi

THINKPOSITIVE##



smileforyourentirelife ^___^'

daaa~

No comments:

Post a Comment