Friday, February 3, 2012

cuti singkat :)



assalamualaikum ..
harini ..rase nak update blog ag ..hehe
just nak share story aku lah ..
almaklum lah ..sekarang dah masuk bulan f e b r u a r y  :)
new year , new month ! hohoho..
hope tahun ni banyak lah perkara-perkara yang baik jadi ..insyaallah ..doakan lah kesejahteraan hidup aku ye kawan-kawan.. and untuk kawan-kawan aku jugak aku sentiase harapkan yang terbaik ..yang dah lepas tu lepas la .biar aku simpan dalam hati je :)
see tak ade masalah pun kite sekarang kan ..hehe
alhamdulillah ..Allah masih mengurniakan aku nyawa dan udara untuk aku bernafas .. (cewah ! ayat plak)

so dalam bulan february ni ...banyak asssignment yang perlu dihantar .. DEADLINE  ..hahaha
harap balik cuti aku yang singkat selama 4 hari ni .. aku bole guna kan untuk menyiapkan sedikit kerja aku tu ..btw , aku ingin mengucapkan RIBUAN TERIME KASIH ..kepada orang-orang yang banyak membantu aku dalam menyiapkan kerja aku .. tolong tunjuk jalan sume ..thankyou lah .. jasa kamu amat dihargai ! semoga korang sume dimurahkan rezeki ..hehe





amin ~


aku pun sekarang dalam proses menyiapkan kerja-kerja photo com .. (sebab subject ni lah aku beli camera ) hahhahaha..tergadak ..haha..ape pun ..mesti ade hikmah disebaliknye ..hehehe..takpe ..usaha tangga kejayaan ..hehe..try usaha sehabis baik ~ soalan cepu emas : MANE AKU BOLE CARI RM10000 ? haha ..HAHAHAHAHA....dah abaikan 


JENG..JENG..JENG !!!



ni gambar yang aku amik mase photo camp aritu .. SUNSET !




yang ni plak .. NIGHT SHOOT aku ..




yang ni aku amik mase pegi DATARAN MERDEKA ..
sewonokk iteww ..haha




ni ..jugak ~ hehe ..




LOVE  : )




saya beginner ! HEHE

..ni antara photo yang aku baru belaja shoot ..maklum lah budak baru byk ag aku kene tau n amik tau kan ..insyaallah :)

p/s : taklupe ..TERIME KASIH SAYA ...untuk kakak saya yang sangat baik ..selalu JEMPUT and HANTAR saya balik campus ...hehe.. MENGHARGAINYA sangat .. THANKYOU KAKAK :) 
akhir kata !
: thankyou kepada orang yang banyak membantu aku . yang banyak bagi kata-kate semangat . yang selalu teman saya . yang selalu texting ngan saya .. EH ! opppsss... hihi.. 


# fact !
coklat bole membantu anda menaikkan mood yang sedang MOODY ..oleh sebab yang demikian ..saya suka makan coklat ..sekian terime kasih 
^____________^

No comments:

Post a Comment