Thursday, April 21, 2011

kenape?

assalamualaikum..
hope korang sume sihat2 belaka..
harini...aku update blog ag =)
mesti ade bnde nk ceritakan..

bulan ni aku dalam keadaan yang agak stress jugak lah,,,al-maklumlah bulan ni final kot.. biase lah kan..just aku kne kuat sket lah..semalam aku baru lepas paper CMP susah poit..tp harini plak exam yang aku da lepas INC ..terime kasih kat final exam yang ni kerana sangat susah ye ..   +.+  
tidak dilupakan sabtu ni ade exam CTU plak..huhu

time kasih kat blog ni..da lame aku xmenulis mcm ni...dulu aku ade diari..tp 5 tahun pertama memang aku rajin menulis..tp bile da lame-lame ..rutin harian aku pun makin bz kan ...jadi tertinggallah segala bende uh..huhu

malam ni...malam aku wat blog ni ak memang dalam keadaan agak touching sket..entah kenape lah kan...aku pun cube pikir...yelah diri aku kan...sambil-sambil wat blog ni ...aku pki headfone =) antare lagu-lagu yang berkumandang kat corong telinga aku ni BACK TO DECEMBER ..taylor swift penyanyi eh, NEED YOU travie mccoy punye lagu .. bajet je aku dengar lagu english ni..huhu...tp tu la lagu sesuai ngan mood aku skang...

aku? seorang yang suke perhatian ,,normal kan untuk sorang pempuan?aku suke di sayangi ..tu pun normal kan untuk sorang manusia ? =) .. SAYANG... ape tu sayang? aku pun xpasti...tp aku tau perasaan sayang tu bole wujud bile kite care much to someone we love lah kan..hehehe..ye  lah...kawan-kawan pun kite sayang kan?macam-macam jenis sayang yang kite ade dalam hidup ni..

aku nk mintak maaf kat sape-sape yang berkenaan..lau aku ni selalu menyakitkan ati 'kamu' ...saya sayang kamu jugak ...tapi ade sebab kenape saya jadi mcm ni..maafkan saya...saya xperfect nk puaskan kehendak hati sume org..saya pun ade kehendak dan kemahuan yang saya nk pilih and tentukan dalam hidup saya...huuhu~~~    T___T



..please kill me ..


ape pun aku nk cakap yang memang aku sayang kat someone yang bagi aku lagu KAULAH SEGALANYA ... aku nk mengaku ni...kamu ni la perasaan saya..sorry lah...xbgtau pasal sume ni..hurm..saya nk mintak maaf lau saya ni selalu menyakitkan hati kamu or satu ari nti saya akan terbuat perkare yang akan menyakitkan hati kamu...ape pun saya sayang kamu keyh..saya harap kamu terima lah...

untuk kamu...saya harap kamu sentiase disisi saya..tapi kadang-kadang..manusia pun wat salahkan...saya tau saya dah wat perkare yang menyakitkan hati kamu...tp entah la...saya xniat...ade sebab saya wat cm uh...saya harap awk xslh kan sy...saya selalu teringatkan awk bile dengar lagu YANG SEMPURNAKAN =) saya harap awak dapat faham perasaan saya...saya tau awk sayang saya...saya pun sayang awk...saya tau awk bole rase saya...sebab saya pun bole rase awak ...tp bagilah saya peluang untuk tentukan hidup saya...terima kasih awk ...

tengkiu blog ...kepada yang membace...ni time nk touching tulis mcm ni...nti lau da okey ...kte cter bende lain plak...okeyh? huhu...

sekian ...
trademark time skola : fightforloveforever =) (nice haa.. ^.^ )
bubbye
*aku rindu sayang kamu ..ily *

No comments:

Post a Comment