Saturday, April 23, 2011

bEg dUiT akU =.=!

assalamualaikum my dear reader..

minggu ni aku agak kerap updated blog aku...hurm..adoyai,,
tau sebabnye..ni adelah kerana aku berade dalam kesedihan...huhu...
mengapa saya SEDIH ..jawapannye adalah kerana beg duit saya telah hilang..adoyai..
mengapakah sume ni berlaku pada diri ku..T____T





antara komen-komen yang diperolehi daripada FACEBOOK aku...aku kne mandy bunge.. =.=! erk?
hahaha...tah la...macam-macam kan...urm..ape pun maybe btul la..ape yang kawan-kawan cakap kan..ADE HIKMAHNYE.. =.=! *redha*

ape pun aku tetap bersyukur ngan ape aku ade sekarang..even aku dalam masalah...orang-orang yg aku SAYANG sentiase ade disisi aku =) alhamdulilah..terima kasih kepada mereka..hurm...aku ni pun salah jugak..careless kan..huu~~ xpelah..nk jadi nak wat cane...NAGIS je lah...

harini aku agak mengantok start dari pagi...sebab semalam..aku study hingga jam 4.OO pagi..pada pukul 9.00 pagi final exam untuk pemikiran dan tamadun  islam telah dijalankan..aku jawab exam tersebut ngn perasaan yang mengantok ...huu~ dan tiba-tiba...pale otak bole print blank page...adoyai...tergopoh gapah aku last2 minit...padan muka aku...sape suh tido lewat..huu~ balik daripada kelas..lepas pack2 barang nk anta balik umah...terjadi lah..peristiwa yang menyedihkan aku..time uh...dengan keadaan yang agak penat dan mate sangat mengantok...aku nk pergi makan..tibe-tibe aku baru sedar yang BEG berisi DUIT aku telah hilang...huh! awalnye aku sangke tinggal kat tempat exam...aku pun mintak lah tolong akmal anis untuk tengok kan sebab kelas tersebut sangat lah jauh =.=! ..aku tunggu dengan penuh harapan...tapi bile die tipun jawapan yang aku terima HAMPA .. T_______T ..

seterusnya ..aku da blurrr...aku pun pegi je lah makan...sumpah time uh sangat xde mud...adoyai.. lapa + mengantok + perut xnk terima makanan...aku gagahkan diri makan ...buat muke rileks.. (bajet coOL) ..huu~~ lepas uh ..tibe-tibe terase nak pegi cafe yang aku makan malam semalam...mane la tau ade kan...tapi belum shift pekerja petang daa~~.. sediih +..+ ..xpe ag..aku wat muke rileks ag..berharap..petang nti aku g ade la die kan...balik lah aku ke blik..sampai tertido-tido aku tunggu...da lah bilik bahang giler..tah mane tah angin sepoi-sepoi bahase yang selame ni wujud..huu~~..tp sebenarnye sebelum aku tido uh aku tengok movie...hilang lah stree aku kejap time uh...aku tengok cter lame *memoirs of GEISHA* huh! layan beb..hehe..bangun uh aku wat la ape patut kan...huuu~~

masuk lah malam..after isyak..aku pun dengan penuh harapan..pegi lah cafe yang aku cakap tadi tanye..xde jugak...adoyai...hancuss harapan aku ..huu~~ sib bek td PAKDE bagi bekal nasi...terubat sket hati ni...sedang ak makan-makan..datang la classmate aku yang caring tanya pasal beg duit aku uh...tengkiu prihatin..huu~~ ..pastu borak-borak..pasal nk g report polis lah ic hilang kan...tibe-tibe datang classmate aku ni N bukan name sebenar terkejutkan aku...hah! aku ape ag..dalam keadaan yang macam uh aku terus melalak dalam cafe tempat kitorang lepak uh...huu..aku nagis bukan ape ..sebab terkejut je..huu~ sorry N..tp sib baik die pujuk balik..huu~ then after aku makan ...aku pun pergi la begerak ke pot gk wat laporan...nasib baik lah guard uh sporting..xde la aku gemuruh sangat..maklum la..firt time masuk tempat uh..*budak baik.xwat kes kan * ..huhu.. agak lame kat sane..da setel balik... bile da balik...ha...ni lah sekarang ni..tgh confess perasan kat blog...hu~~ harap ALLAH permudahkan lah urusan hidup aku..AMIN..korang sume pun same tau...kepada yang terlibat...thanks korang support aku .. =) ily...

huh! panjang gile...cukup la kot sampai sini hujah aku...nti ade pape ..aku story lagi tau =)
sekian ..wasalam..
 - *fightforloveforever* ily ^.^

No comments:

Post a Comment