Monday, May 2, 2011

cuti semester ^___^

..assalamualaikum..
..hurm rasenye agk lame ak update blog..xtau la nk update pe..aku igt nk wat pembaharuan sket..huhu...
tp belum dipikirkan pembaharuan ape yg patut aku wat..mybe korg ade idea..bole kemukakan kat aku..

ape pun utk story arini aku nk gtau...dalam hidup ni macam-macam dugaan yang kite akn tempuh...cume sabar or x je ..n macam ne kte nk handle perkara uh..aku pun xde la pandai mane..pandai ckp je...huhu...
cari yg terbaik kamu rase dalam hidup kamu.. =) huhu .. (bajet ) =.=!
..okay...abaikan la...masing-masing punye hidup mesti pandai nk manage kan? huhu..

cuti sem aku baru je nk start..ape pun aku akan try manfaatkan cuti aku ngn sebaiknye.hurm al maklum lah...3 minggu je pastu ak da naik sem balik...so ...wish luck for me.. aku plan nk kje cuti ni..even though cuti aku sangat pendek...tp aku nk kje..menampung kehidupan di mase depan ..( ayat poyo =.=!) huuhuhu..tp sambil-sambil cuti ni aku tgh layan satu anime ni tajuk die KIMI NI TODOKE..besh!besh!

by end of mei ni ...aku da meneruskan perjuangan semula  ...jadi time yang ade ni lah aku gunekan nk bersua muka dengan rakan-rakan..hahaha..esk rabu ...ak da plan nk kuar da..sebab takut nti bz xpat kuar..hhuhuu..bg kawan-kawan yang ingin jmpe..plan la awal-awal supaya senang mase tersebut diuruskan..huhu...

mase dengan bf aku da abiskan dengan secukupnye..huhuhu..seronok..wlupun ade bnde yang kite sendiri xbole elak.. thank u syg for everything...kadang- kadang bersyukur sgt dapat kamu yang penyabar ni.. macam-macam kamu da buat untuk saya...saya amat lah terhutang perasaan =) ..

kamu plak...jage diri...even kite jauh...kimia uh bole bgtau ape bnde yang jadi...ape bnde yang baik yang kamu wat...kadang-kadang manusia wat silap..choose the right..right..right one okay !


suda la tu ak membebel kot .. ^__^  .. btw aku ade 3 lagu yang agak menyentuh perasaan..(sentuh la sgt) =p .. n sorry lah korang kne copy paste bnde alah uh baru bole tgk...huhuhuu =)



                          CINTA SAMPAI MATI  
  http://www.youtube.com/watch?v=qOWm0LtdEOA&feature=related

Cinta tak harus terucap seindah kata cinta
Apabila hati sedang terpuruk oleh cinta

Namun jangan ucap akhir
Bila tak ingin semua berakhir
Karena ku tahu hatimu masih mencintaiku
Aku hanya ingin cinta ini lebih lama lagi
Bersama dirimu yang ku cinta sampai mati
Ku hanya berharap semoga kau menjaga cinta kita
Agar tiada lagi terucap kata akhir
Ku ingin menjaga bersama dirimu sampai mati
Semoga kau mendengar kata hati
Agar tiada lagi terucap kata akhir
Cukup hanya berharap semoga kau menjaga
Cinta tak harus terucap seindah

 kata cinta..

DUA JIWA SATU HATI

Sukarnya ku nyatakan
Perasaan padamu
Yang semakin menebal
Bersemi di kalbuku

Sungguhpun demikian
Terpaksa ku terima
Hakikat yang sebenarnya
Diri ini sebenarnya dicintai

Beratnya hati ini untuk melepaskanmu
Sudah pasti kau luka
Dan andai ku pilihmu jadi kekasihku
Bagaimana dengan dia yang terdahulu menyintaiku

Kiniku bersendiri
Dari menyinta keduanya
Tak mungkinkan terjadi
Dua jiwa satu hati

YANG SEMPURNAKAN 
Kaulah bidadari dalam hidupku
Yang selalu hadir di dalam mimpiku
Bunga yang selalu harumi hariku
Anugerah Tuhan yang sempurnakan ku

Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga



Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu

Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga..







saya sayang kawan-kawan saya..saya sayang semua yang pernah ade dalam hidup saya =p ..maaf lau ade silap slah kat post ni =)

trademark time skolah : fightforloveforever    ^_________________________^  *wink*wink*
see ya!

No comments:

Post a Comment