Monday, June 27, 2011

bipolar =.='

 ai , assalamualaikum..
hari ni ..aku tak tau nk ckp mcm ne..
mud tak berape nak okay kot...but im okay ..
arini aku xlupe nak senyum kat semua orang...
and aku takkan penah missed bende tu sekarang...
kadang- kadang orang cakap
''orang yang paling selalu senyumlah sebenarnya orang yang paling memendam rase,paling banyak kecewa,paling banyak conflict =.=' ''
sometimes it's true..but maybe sometimes it also can be wrong ... huu~~
aku ni bukan nak sedih-sedih pe...almaklumlah...kadang-kadang aku ni cepat touching...tp aku ni touching sendiri je..
bukan sombong xnak citer, but most of time aku diam kan je...bukan sebab nak bajet cool..
p aku ni sedang nak cube memahami perasaan orang tu..and aku rase maybe aku yang tak sempurna, selalu wat orang sakit ati...
but ...cube fikir balik...if aku ni selalu sangat macam ni..ade side effect die..
sebagai contoh..orang jadi kurang hormat ngan aku ni.. aku bukan lemah tapi aku tak nak cari punce, carik gaduh..tak pelah..
yes! sometimes aku nagis sorang-sorang bile aku tension..it's because bukan aku nak jadi gile but aku mencari kekuatan kat mane nak jadi seorang yang penyabar..ni bukan sebab kawan-kawan je..mybe assignment ke,diri aku sendiri ke,personal problem ke.... jangan tanya kenapa..cukup la..
bagi aku ..walaupun aku tak la sempurna mane...p kadang-kadang aku da try my besh..but..nobody perfect !
aku tetap aku...kau tetap kau..
urm... kadang-kadang kau rase kau lah paling perfect, paling hensem, paling lawa... ko nak ade sumenye..cerite sume ...ye..ikut la..kadang-kadang bukan semua orang bole pegang status macam tu..macam aku ni..apelah ade.. =.=' duit pun cukup-cukup makan aku sorang je..
pastu aku de rase something yang jadi penghadang ,yang kadang kala orang xperasan pun..sebab yang perasan tu aku ngan ko je kot..tapi tak tau lah..lau aku je yang cepat touching...maklum lah kan...
aku wat-wat cool je..xpe...as long masing-masing tak de nak bangkitkan masalah..aku bole cool beb ! =.='
lau nak kate ko cemburu, sakit ati ..ape la ade pada aku ni.. xde pe sangat pun ..
apelah salah aku ? lu ade cakap..speak it out...~~
jangan nak tetibe je... aku pun pelik..adoi...adoi...
kadang-kadang...aku pelik ..aku ni kaki touching..but rasenye ade lagi yang lebih kaki touching kot..sampai nak remove plak..huuu~~
dah la kot...makin panjang ,makin teruk plak...huu~~
sudahla kot...tu je...
ter 'touching' lebih plak..
ak ni xpenah nak dajal sape-sape..tak sampai ati pun..
p orang? entah we dont know...hahahaha

okay kot...bye2.. ^________________________^ 
smile =.=' peace

No comments:

Post a Comment