Sunday, June 26, 2011

semalam, hari ini dan esok ..

model of the year ..hahaha..sayang awak (kate kucing tersebut ) ^___________^



hye korang,,
assalamualaikum ..mcm biase lah aku mulakan pembuka bicare ak ngn salam..(poyo x)? hahaha
blog...oOoO blog...rindu rasenye kat ko...lame sangat updated..da bersarang labah-labah...
sib bek spiderman tak perasan lau x,,mesti die mara sebab amik sarang die balik..hahaha (merepek =.=')
harini ape ek aku nk story..urm..sedang dipikirkan kot sambil menaip ni..hehe..tp rase macam nak jiwang-jiwang plak...hehehe..layan je lah..hahaha


semalam,
ape ade pada semalam? hari yang telah lepas ia berlalu pergi tanpa berpatah kembali..mungkin hanya tinggal kenangan?ape yg kite wat semalam tak kan mungkin kite ubah kembali kerana semua yang jadi ade hikmahnye..pengalaman akan mengajar kite tentang ape tu semalam yang lepas .. =)

harini,
harini? hari yang sedang dilalui dan ditempuhi akan menemani sepanjang hidup serta mewujudkan satu pengalaman baru ..tapi kite tak tau ape yang akan jadi harini...kite follow the flow..kite yang create hari kite sendiri. macam dalam lagu ni pun de kate (laskar pelangi) .."menarilah dan terus tertawa walau dunia tak seindah syurga" ..meaning die... wat rilek je la..hehe

esok,
mase depan,hari yang kite kadang-kadang da plan nak watpe..tp kadang-kadang ape yang kite plan tu...xjadi jugak ...sebab .. " kite hanya merancang tuhan yang menentukan semuanya" ..hehehe... cube teka mane penah dengar tagline tu...hahaha...


_________________________________________________________________________________

okay kat atas tu mud jiwang...bwh ni kite story aktiviti kite,,hehe(nk jugak meyemak) hahaha..
weekend ni ..xde ape yang special..sumenye berjalan macam biase..hehe..dalam bilik ni..ade aku ngan sorang kawan aku ni...name die sue ..annie,oiesh and deera xde ..diorang balik ..tgk gig ..hahaha...aku yang melepas xdapat tengok..tp xpelah...xde rezeki...huhu..(bajet lak ai) hahaha

tapikan ..aritu sebelum diorang balik...kite sempat la makan same-same...hehehe..lately ni pun kitorang selalu  makan ramai-ramai..mcm family ..hehehe.. btw ,,si deera ni ade amik gambar mase kitorg same-same..ni time makan malam ..hehehe..kebetulan ..aku nampak kucing..hehe..aku geram sket bile bab little kitten ni..haaha..tu punce amik gambar sebenarnye...haha


hahaha...tgk la mcmne pun okay..malas nak rotate...hahaha...im sorry..hihi..
ni la ank kucing yang aku main-main tu..tp ade byk lagi..ni je yang aku bawa lari kejap..haha


sib bek time tu da abis makan tengah borak-borak ..biaselah..laman sembang kan..hehehe..lau dapat sembang tu amboi...bukan main lagi..bukan 2,3 minit kadang- kadang 2,3 jam..hahaha..dapat plak geng banyak cakap kan..amekaw...xberenti...haha..ni baru kat cafe..belum kat bilik..haha..so dalam team ni terdiri daripada lima orang...nak tau sape? hehehe..tengok pic ni ..hehe

sorry la ..xclear..mane tak nye...sume cover cun..haha..okay mule daripada kanan..lebih afdal =)
yang belah kanan skali deera (ahli baru) ..hahaha...pastu biase lah...sape lagi ...aku a.k.a zulaikha zakaria...haha..pastu tengah tu annie ...yang tepi sket yang pakai cemin mate ( tipu je tu) hahaha..tu name die sue ..pastu yang paling kiri ni...sebelah sue tu...name die oiesh...hahaha...jgn slh sebut plak..oiesh okay? =p


kadang-kadang lau ade mase lapang kitorang akan abiskan mase same-same...p bile g kelas aku ngan classmate lah ...nak sebut..tp ramai..heehehe..kang telupe sebut kang masalah plak...hehehe...apepun aku sayang roommate , classmate , schoolmate dan mate-mate yang terlibat .. =) 
thanks korang selalu teman aku ..hihi..friendship forever..insyaallah...

aih! =.=' ni da lari topic ni...hehehehe..tp xpe..ape yang aku cerite ni pun adelah sebahagian dari hidup aku semalam, harini ,esok dan aku harap selamanya ..
thanks for reading 
^_________________^

No comments:

Post a Comment